Jesień 2021 i zima - dbamy o ptaki
Witam Całą Społeczność Szkoły!
Jesienią 2021 roku odbyło się wiele lekcji, warsztatów przyrodniczych w ogrodzie.
Całą jesień pracowaliśmy w ogrodzie:
W środę 28.09, uczniowie z klasy 7c (Wiktoria Belka, Amelia
Iwanicka, Maciej Komorowski, Borys Żuber, Miron Czepelew) z panią Kasią Turzą
pracowali w ogrodzie. Pielili, powyrywali suche słoneczniki, poprzycinali
rośliny.
Pracowała Iga Cholewka z 6a i uczniowie z wolontariatu
z klasy 8a-Wiktoria Nadolska (podarowała rękawiczki- dziękuję!), Emma i Lena
Płonka, Marta Kozak, Olek Gruszka, Zuzia Łukasiewicz, Julek Szost i Piotrek
Jóźwiak. Poprawiali płotki, grabili i wkładali do worków liście, układali
elementy na ścieżce sensorycznej, podlewali, pielili. Ustawiliśmy krąg z
pieńków, który może służyć do zajęć.
11 i 18.10 w ogrodzie pracowali wolontariusze pod okiem Pani Kasi Turzy. Byli to uczniowie z klasy 8c, 6c, 6b i z 7c.Układali wejście z krążków drewna, grabili liście, posprzątali ścieżkę sensoryczną, czyścili pieńki, pracowali przy klombach z krzewami i kwiatami.
Antek Rusiniak z 4e przyniósł żołędzie do ścieżki
sensorycznej.
W ogrodzie porządkowaliśmy skrzynie z roślinami, przycinaliśmy krzewy, grabiliśmy.
Pracowali: Jaś Wilczek z kl. 2c, Adam Chętkowski z kl. 7e,
Magda Szymańska, Lena Płonka, Emma Płonka, Julian Szost, Aleksander Gruszka,
Mikołaj Sobczak z kl. 8a, Maciej Wójcik z 8b,Karol Kubik, Justyna Bernaś, Julia
Łosiewicz, Aleksandra Słowik, Maja Czarnecka z 8c i Nadia Niedźwiedzka z 4a.
W czasie ostatniego spotkania w ogrodzie przed zimą. Wolontariusze uprzątnęli i przykryli ścieżkę sensoryczną, grabili liście, zbierali nasiona, usuwali zeschnięte rośliny.
Pracowali: Jaś Wilczek z kl. 2c, Zuza Łukasiewicz,
Aleks Gruszka, Mikołaj Sobczak, Olek Wiśniewski, Julek Szost, Wiktoria
Nadolska, Piotrek Jóźwiak, Krzysiek Seremak, Emma Płonka, Lena Płonka, Szymon
Mazurek z kl. 8a, Lena Dąbrowska, Emilka Falkowska, Ola Pietrasik, Wiktoria
Dąbrowska z 8d, Justyna Bernaś, Julia Łosiewicz, Olek Słowik, Karol Kubik, Maja
Czarnecka z kl. 8c.
Komentarze
Prześlij komentarz